top of page
iStock-884650780_edited.png

Lönar det sig att satsa på utsidan?

I kalkylen nedan fyller du i egna siffror, och kan se vilken skillnad ett bättre namn, logo, slogan och/eller hemsida kan göra för omsättningen. Du har också möjlighet att se vad det kan kosta att behålla en sämre utsida. Många har namn, logos eller hemsidor som kostar dem enorma summor. Kunder har nämligen ofta bara utsidan att gå efter när de väljer leverantör.

Dessa saker används ofta under många år, vilket gör att de kan dra till sig eller stöta ifrån sig kunder månad efter månad, år efter år- ofta hela företagslivet. Många kunder har berättat att det går bättre för dem sen de bytte namn/logo/hemsida. Några få har tom berättat att de mångdubblat omsättningen. Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa även ditt företag. 

Den här bilden visar hur det ofta går till för att få en kund. Första steget är att man ser/hör namnet eller logon, ev i kombination med en slogan. Namnet och logon syns ofta i många olika sammanhang. Ibland syns dessa i samband med tex en annons. Om dessa verkar bra, så går man in på hemsidan, och verkar den också bra, så tar man kontakt, vilket möjliggör en ny kund. 

Låter det intressant? Välkommen att höra av dig förutsättningslöst på 08-122 95840, info@rattnamn.se, eller lämna en intresseanmälan för tex prisuppgifter. 

PNG (transparent background)-01.png
Småhusbygg.png
visionia.png
citrica.png
idealia.jpg
bottom of page